01 martie 2010

Alte felicitari

Buna dimineata tuturor!

Am avut un weekend productiv asa ca vreau sa va prezint realizarea mea. Am facut iar o felicitare (se pare ca devine specialitatea mea :D) care se potriveste si ptr 8 martie si ptr alte ocazii. Si bineinteles ca este tot o felicitare cu buzunare. :D Mi se par foarte interesante.

Interiorul felicitarii (varianta intermediara)

In interior am realizat o buburuza, asa ca semn de primavara. Este foarte usor de realizat - sunt 3 cercuri de 3 marimi. Capul este cel mai mic cerc, corpul este un cerc ceva mai mare si aripioarele sunt un al treilea cerc, cel mai mare. Ptr aripioare cercul se taie in doua jumatati. Iar petele si ochii sunt niste cerculete mai mici. Fie le decupati pur si simplu, fie le puteti face din resturile care raman de la perforator :D.

Exteriorul felicitarii (varianta intermediara)

Pentru exterior am luat doua bucati de panglica pe care le-am lipit pe carton. Apoi am folosit un sablon luat de pe site-ul cu sabloane dat si aici pe blog, am decupat hartia glace si am lipit din nou. Sablonul era cu 2 flori insa mie mi s-a parut mai frumos sa il fac cu 3 flori - numar fara sot.
Dupa ce am lipit florile am mai lipit si o fundita. Sa para ca sunt prinse florile cu ea.
Si in interior am pus in buzunare si pozele cu fiul meu si felicitarea realizata digital. Iata ce a iesit: 

Exteriorul felicitarii (varianta finala) 

Interiorul felicitarii (varianta finala)

Dupa cum vedeti nu e foarte greu de realizat si mi-a facut o mare placere sa lucrez la ea.
Pentru astazi cam atat. Am inceput deja sa ma gandesc la urmatoarea realizare. Sa aveti o zi buna si o primavara cat mai frumoasa. Si spor la lucru!

Un comentariu:

  1. Monique, esti mai rapida ca Speedy Gonzales, zau! Iar felicitarile sunt superbe! Nu uita sa pui si produsul ultra-finit, daca vrei ;)). O primavara fericita!

    RăspundețiȘtergere