08 martie 2010

Pasiune pentru felicitari

Da....cred ca am devenit pasionata de facut felicitari. Asta pana cand o sa achizitionez mai multe materiale si imi fac si albumul scrap mult visat. ;)
Ieri am mai creat o felicitare. Din nou din decupaje. Asa ... de inspiratie primavarateca. Se poate scrie pe ea "La multi ani!" sau orice altceva. Se poate oferi chiar si de 8 Martie.

Procedeul de realizare (foarte simplu de altfel) - se indoaie cartonul la dimensiunile dorite de fiecare (daca vreti sa o oferiti in plic trebuie sa va ganditi si la dimensiunile acestuia). Apoi se decupeaza un alt carton cu 3-4 mm mai mic decat cartonul felicitarii si se lipeste peste. Apoi am decupat frunzele, florile si fluturashii si apo se lipesc si acestia. Si asa cum am mai zis se poate scrie pe ea si un mesaj. Eu am facut-o sub forma de felicitare insa cred ca poate fi facuta cred si ca un tablou micutz sau ca o decoratiune ptr o pagina de album scrap.

Iata si ceea ce mi-a iesit:



Sper sa va placa. Eu ma opresc aici cu scrisul si ma apuc de urmatorul proiect. Am deja cateva idei...:D Spor la lucru tuturor! Si o zi buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu